مرکز دیدنی شهر کودکان در دبی
نوشته شده توسط : یوسفی

 

در شهر کودکان دبی واقع در پارک خور دبی بچه هاي بين سنين 2 تا 15 سال با دنيايي از علوم، سرگرمي و تفريح روبرو مي شوند. کودکان علاوه بر بازي و سرگرمي، مي توانند بصورت عملي با بسياري از زمينه هاي علمي، تکنولوژي، طبيعت و غيره آشنا شوند.این پارک از مراکز تفریحی تور دبی است که مورد علاقه کودکان است.فعالیتهای درون این پارک شامل دروس علوم، اکتشاف فضا، طبیعت، آشنایی با فرهنگ و تمدن جهانی و آشنایی با اعضای بدن می باشد. ساختمان دارای نمایی بسیار زیبا و بارنگ آمیزی جذاب و خیره کننده در وسط پارکی به وسعت 10 هکتار در مجاورت رودخانه معروف دبی یا Creeck Side واقع شده است.یقین داشته باشید کودکانتان در تور دبی پاییز 94 از این مرکز تفریحی بسیار لذت می برند.

 

 

سیاره سحرآمیز دبی یک شهر بازی معروف در مرکز خرید سیتی سنتر می باشد که از بهترین مراکز تفریحی و گردشگری تور دبی میباشد. این مجموعه مورد علاقه بسیاری از خانواده ها و کودکان آنها است. این مجموعه تفریحی دبی دارای امکاناتی همچون چرخ و فلک، تاب گردان، قطار برقی، اتومبیل سواری و بازیهای ویدئویی و الکترونیکی گوناگون می باشد. هزینه بلیط هر بازی 2 درهم است ولی کودکان در تور دبی مهر 94 با خرید یک بلیط 50 درهمی می توانند تا هر اندازه که مایل باشند از امکانات این شهر بازی استفاده نمایند.

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: توردبی , ,
:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی کودکان در دبی , جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 881
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: